Sunday, May 13, 2012

Inot pe balta

In engleza se numeste Open Water Swimming, traducerea libera in romana ar fi innotul in ape deschise. Si mi se pare ceva interesant la a fi in mijlocul unei ape, si sa te bazezi doar pe puterile tale pentru a nu te duce la fund si pentru a ajunge in partea cealalta.

Am fost vinerea trecuta la o balta din jurul Bucurestiului, care e suficient de curata si de mare pentru a putea sa te balacesti linistit. Am ajuns destul de tarziu, astfel incat in timp ce inotam aveam ca reper luat cu coada ochiului, de fiecare data cand respiram, un apus pe care mi-ar fi placut sa-l si fotografiez. Cam tarziu un momentul respectiv, cand eram in mijlocul baltii, dar pe de alta parte momentul inotului chiar a fost fain si probabil imaginea o voi tine minte mult timp de acum incolo.
La balta
Triathlonisti gata de actiune.
Si balta in sine.

Partea mai neplacuta a fost in schimb dupa inot, cand am avut un fel de reactie alergica ce s-a lasat cu tone de servetele consumate, si care s-a lasat domolita decat cu un claritine.

1 comment:

Claudia said...

Deci asta-i garla!
Reactia alergica poate fi si de la diverse ierburi pline de polen, altfel, vreau sa cred ca apa e cat de cat curata :)