Tuesday, June 18, 2013

Primele fotografii pe hartie

Acum trei saptamani, cand eram in in plina cautare a unui aparat foto am ajuns oarecum din intamplare la un magazin foto de langa noi pentru a ma juca putin cu doua modele in care eram extrem de indecis in momentul respectiv.

Si odata ajuns acolo am descoperit ca oamenii aveau si o oferta pentru printarea fotografiilor in format mare, astfel incat am profitat si pentru prima data de cand fac fotografii am vazut rezultatul si pe altceva decat pe ecranul monitorului.

E foarte tare cat de mult se schimba perspectiva in momentul in care fotografia pe hartia, sincer mi se pare ca arata mult mai bine (chiar daca ar fi trebuit sa ma joc mai mult la color management). Si pentru a putea fi vazute de mai multa lumea, le-am lipit pe peretele din spatele biroului, astfel incat de fiecare data cand imi fac un ceai pot sa arunc si o privire peste o parte din locurile prin care am fost pana acum.


1 comment:

Claudia said...

adevarul e ca se vad fain, dar nu stiu daca mai e cazul sa umbli la culori, sunt destul de puternice si asa... parerea mea :D