Wednesday, April 17, 2013

Venirea primaverii

Desi mult intarziata, primavara a inceput sa se arate in Berlin, astfel incat saptamana ceasta am avut parte de temperaturi de 20 de grade. Mi se pare foarte tare in schimb cum odata cu venirea primaverii, tot ce inseamna parc sau padure sau loc de antrenament s-a umplut de oamenii ieisit la alergat, la bicicleta, sau cu rolele.

Adevarul e dupa o iarna intreaga cu temperaturi destul de crancene si cu destul de multa gheata si zapada, acum in sfarsit e fain sa iesi cu bicicleta afara. Si profitand de apusul tarziu (pe undeva pe la 20:00), chiar ai timp sa iesi cu bicicleta dupa munca, chestie pe care am si facut-o saptamana aceasta de mai multe ori. In una din iesirile de saptamana aceasta, dupa un moment cam hilar si cam greu de incadrat in peisaj, am avut parte de un apus chiar frumos, vazut de pe Muntele Diavolului, o mogaldeata acum impadurita ridicata artificial in al doilea razboi mondial din molozul cladirilor daramate.



Cat despre momentul putin hilar, in mijlocul padurii am dat peste un nenica iesit sa exerseze cantatul la cimpoi, in costum traditional scotian, cu kilt si toate cele. Si suna cel putin interesant ce canta in coltul pustiu de padure pe care si-l alesese.

No comments: