Friday, May 31, 2013

3 generatii

Dupa aproape 2 luni de cand m-am hotarat ca trebuie sa-mi schimb aparatul, dupa nenumarate forumuri citite, nenumarate review-uri perioada de incertitudine si de indoiala sa terminat.

Pe scurt, pentru ceva proiecte viitoare am nevoie de un aparat care sa si filmeze, si daca tot trebuie sa schimb body-ul m-am gandit ca e un moment destul de bun sa trec la un body full-frame. Problema e ca in schimb ca in acelasi timp atat Canon cat si Nikon au scos 2 aparate destul de similare respectiv 6D si D600, fiecare cu avantaje si dezavantaje. Dupa putin studiu am ajuns la concluzia ca oricum nu prea conteaza si ca de la un nivel incolo amandoi producatorii ofera cam aceeasi calitate, iar diferenta incepe sa fie facuta de la 10 centrimetri din spatele vizorului.

Astfel incat hotararea a fost luata de sansa, respectiv primul aparata sh pe care avea sa apara pe un forum de anunturi din Berlin, iar sansa a facut sa raman fidel marcii. Si pentru ca am un coleg de munca care are un Nikon pe film cu un set de obiective pe care nu poate sa le foloseasca, am ajuns astazi sa am acasa 3 generatii de Nikon diferite, ce se intind pe aproape 20 de ani. Iar in seara asta dupa cateva ore de jucat cu aparatul am ajuns la concluzia ca s-ar putea sa fie totusi putin cam mult pentru mine, si ca o sa dureze ceva pana cand o sa invat ce poate sa faca.


PS. Totusi poza a fost facuta de un Canon.

1 comment:

Claudia said...

ps-ul e cel mai tare :))