Friday, September 27, 2013

Muzica epica

In general atunci cand lucrez sau atunci cand vreau sa ignor zgomotul de fond ascult muzica. Cea mai buna pentru concentrare e tot linistea, dar intre alte lucruri care pot sa te distraga prefer muzica. Si intotdeauna mi se pare ca merge mult mai bine muzica fara versuri, si merge destul de bine muzica clasica. Imi vine in minte un studiu legat de capacitatea de concentrare are de suferit in general atunci cand asculti muzica, cu exceptia muzicii lui Bach (cred ca poate fi extins totusi la mai multe genuri de muzica, ma indoiesc ca au testat cu toti compozitorii si cu toate genurile de muzica).

Oarecum pe aceasi lungime de unda mi se pare ca e soundtrack-ul filmelor, care e gandit ca si suport pentru film si sa fure atentia privitorului, si asa am ajuns sa ascult atunci cand mai am ceva treaba o multime de piese epice care fac ca orice punct si virgula pe care il pui la sfarsitul unei linii sa para o actiune care salveaza universul de la pierzanie. Astfel incat urmeaza:












No comments: